vineri, noiembrie 21, 2008

Boys :))

Azi am luat 10 la istorie, dar iar am dat-o-n bara la prega,de data asta la bio :-j

Ceea ce mi-a placut azi e ca am invatat o lectie interesanta despre baieti. Mai mici, mai mari, de aceeasi varsta cu mine, cuminti, timizi, dezghetati, fericiti, suparati, dezamagiti sau amuzanti.

Stiti serialele alea in care fiecare episod este numit dupa o anumita tema recurenta in episod? Ei, daca ziua de azi ar fi un episod din serialul vietii mele, s-ar fi numit "Boys" sau "Baieti si baieti" sau "Gars" sau "Muchachos" sau cum mai vreti voi :)) Sunt chestii destul de personale pe care nu prea as vrea sa le povestesc, plus ca sunt mult prea multe povesti, adica "teme recurente". Si e tarziu. SI maine iar am test la chimie si n-am invatat nimic. Si iar am sa fiu palida dimineata si cu cearcane pana in podea de la nesomn.

Mai povestim altadata.See ya!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
website counter