miercuri, decembrie 24, 2008

Inainte de Craciun...


Eu una n-am de gand sa va spun Craciun fericit,sa va fac urari siropoase sau sa va indemn sa fiti mai buni. Nici n-am de gand sa povestesc despre Craciun sau despre cum am trebaluit zilele astea prin casa cu pregatiri...

Vreau sa spun ca...iubesc florile! Ma orgasmeaza pur si simplu sa le tin, sa le miros, sa le ating asa, sa le simt...Am 5 garofele mici pe masa acum, intr-o vaza, si sunt albe cu un degradee visiniu si cred ca mai bine de o ora,cat m-am uitat la Transporter, le-am tinut intre palme, mi-am bagat nasul si fata printre ele si le-am dragalit intr-una...Nu conteaza ce fel sunt, ce culoare sunt (bine,de fapt asta conteaza un pic, nu-mi plac cele vopsite cu verde sau cu auriu,bleah!) sau cate petale au...
Cel mai mult imi plac zambilele si florile cu parfum puternic. Imi plac si garoafele de pe birou, le-am pus undeva aproape de monitor,ca sa veghez tot timpul cu un ochi asupra lor...

Aproximativ plictisitor,nu? Adica in cazul in care va asteptati la un post despre Craciun si Sarbatori si etc...I don't really care, 'cause I really looooove flowers si trebuia sa spun asta cuiva :D (stiti, de ziua mea, cu vreo ocazie speciala, sau in orice fel de ocazie...uhm....intelegeti voi....)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
website counter