duminică, decembrie 14, 2008

Zapada si filme

Azi a nins asa frumos, s-o asezat zapada peste tot si mi-a venit un chef de poveste. Tata a pus colinde in sufragerie si eu am zis ca e timpul de un film dragut. Mi-am amintit de iernile din filmele Harry Potter si am zis "Ia sa ma intorc eu in timp" (am fost fan Harry Potter multa vreme, cam dintr-a 5a pana printr-a 7a,a 8a). Zis si facut. Am luat acum vreo cateva saptamani toate filmele Harry Potter pentru un prieten si numa' bine mi-a prins!
Bun, deci mi-am pus ultimul film din seria HP. Il mai vazusem anul trecut cand a aparut (cel putin asa cred), dar acum l-am vazut cu mai mare atentie. Am ajuns la concluzia ca imi place cum joaca Alan Rickman (aka Severus Snape), Ralph Finnes (Lord Voldemort) sau Helena Bonham Carter (Beatrix Lestrange), actori pe care i-am mai vazut si in alte filme si despre care mi-a placut.
Asa mi-am amintit si de traditia mea dinainte de revelion si/sau Paste de a ma uita la The Wizard of Oz si acuma il downloadez de pe retea ca sa am ce face zilele viitoare, cand n-o sa am chef sa invat la mate/chimie/bio sau alte astea...
A fost foarte dragut sa lenevesc in patul cald si sa ma uit la filmuletul asta dragut plin de magie, chiar daca m-a sunat Jan si m-a tras afara la poarta sa stau un pic cu el de vorba, ca el se plictisea saracutul.
That's it for now,ma duc sa mai lenevesc un pic... :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
website counter