miercuri, ianuarie 14, 2009

Imi place vol. II

M-o traznit zilele trecute asa,deodata,intrebarea de ce vreau eu sa dau la medicina...Vorbeam cu un prieten si mi-am dat seama ca mie imi place sa organizez chestii, sa am responsabilitati, sa ma ocup de respectivele, sa distribui sarcini, adica na, sa fac pe sefa :) Mi-a iesit pasenta, da' numai pana anul asta. Anul asta sunt studioasa si las prostiile, doar ma fac doctorita :) Pai si de ce ma fac doctorita? Daca-mi place asa de mult treaba cu organizatu si sefitu, de ce nu dau la management, la alte astea?

Si uite-asa mi-am dat seama ca uitasem ce era mai important: iubesc anatomia! Dom'le, abia astept sa despic oameni si sa le vad tot inauntru si sa-i cos si sa-i repar. Cel putin partea de medicina interna... Cu toate organele alea simpaticute cu toti nervisorii lor (si ei simpatici de altfel, dar la propriu)...Stiti ca va povesteam la postul cu "imi place" ca stau in oglinda si meditez bla bla. De multe ori stau in oglinda si ma studiez, dar nu la modul "ia sa vad daca mi-a mai aparut vreun cos". Trag de piele, pipai oasele, incerc sa-mi dau seama cum is puse ele acolo, imi misc muschii si imi amintesc ce nervi si ce procese se desfasoara in timp ce desfasor eu toate trebusoarele astea (sau cel putin incerc sa-mi amintesc). Si o inceput sa-mi placa si chimia, chiar daca nu prea o inteleg, eu fiind prea infipta in real ca sa pot sa-mi imaginez exact moleculele, dar macar stiu cum au loc reactiile si toate substantele alea dragute cum se leaga intre ele.

Mama, abia astept sa am mortu' meu sa-l disec. Cateodata ma tenteaza sa ma duc la bucatarie sa iau un cutit sa tai un pic de piele de pe undeva sa vad ce-i pe dedesubt si cat de tare corespunde cu imaginile de prin carti si compendii, dar nu-mi place durerea deloc si ma las pagubasa...

Of, of, pregatire, o ora, de invatat capitol, de rezolvat 100 probleme, o ora! Completari mai tarziu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
website counter