duminică, ianuarie 11, 2009

Imi place...

Cu post-ul asta sunt poate superficiala.Like I'd care...

Imi place...Sa fiu trezita cu un pupic, sa cant si sa dansez in fata oglinzii, sa ii fac pe ai mei sa rada sau sa zambeasca, cand imi ies reactiile la chimie, corpul uman, nudul aristic feminin (sau feminin artistic), ca el imi citeste blogul pe la 7 dimineata, sa am flori pe masa, ciocolata, sa ies cu colegii mei in oras, ca ma aduc cu masina pana in fata portii, sa rad de cainele meu zapacit si prostut (adica unul dintre cei 5), sa fiu sarutata prin tehnica "luare prin surprindere", sa ma prostesc sau s-o fac pe beata, absinth-ul, sa fiu epilata, brelocul meu cu "(amateur) gynaecologist".

Sa ma uit la filme si seriale pe calculator, sa caut subtitrari, muzica din House MD, sa conduc, sa port esarfe, combinatia dulce-sarat-iute-amar (intalnita in ciocolata amaruie Heidi cu chilli si sare de mare), sa rad de oamenii fraieri sau sa fiu rautacioasa, sa tac, sa vorbesc, sa-mi aranjez parul si apoi sa stau juma' de ora in oglinda studiindu-ma si dand-o in meditatii si filosofii, cand sunt apreciata pentru ceea ce fac, cand ma gandesc la trecut.

Imi plac multe,in special sa dorm cat trebuie,nici mai mult,nici mai putin...Revin cu completari la lista...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
website counter