miercuri, ianuarie 28, 2009

Pauza si mama

Mamica mea e taaaare simpatica. Bai, da'i dificila ca naiba! I-a zis taica-miu ca are prostu' obicei sa se holbeze la oameni cand mananca si s-o ofticat, gata! Asa face si cu mine: daca ii zic frumos ca nu are dreptate, se crizeaza si tot ea se supara pe mine. Aaarrrrrrgh, innebunesc!

Tot timpul am facut analogie intre ea si un prieten de-al meu, nascut la o zi si 17 ani diferenta de mama, amandoi ma cearta la fel, au acelasi stil inconfundabil de a face misto de mine si sunt la fel de iriscibili si enervanti si dati dracului!

Intre timp, am fost la Vatra Dornei 3 zile cu 2 prietene de-ale mele si a fost foarte fun, am flirtat cu un schior mortal de dragut si am dansat intr-un club cu un tip interesant. M-am distrat azi la prega la chimie pentru ca profu a facut un misto de mine in stil mare... Si mai revin cu detalii daca mai fac ceva interesant :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
website counter