sâmbătă, ianuarie 10, 2009

Somnic?

Se intampla ceva taaaare dubios. Ieri am zis sa dorm un pic de pranz.M-am culcat pe la 5jumate,m-am trezit la 7.A doua zi dimineata.Nu mi-a venit sa cred ca am dormit aproape 14 ore! Am fost apoi la prega, am cascat mai toata ora,ma gandeam ce bine as mai fi dormit...Acum e abia 11jumate (seara) si nu mai pot de somn.
Hai daca as fi facut ceva foarte obositor, ar fi fost normal.Tataia a zis ca e de la pregatiri si cat am invatat. Mama mi-a dat calciu. Eu zic ca e doar ceva dubios.
Nu sunt rare momentele in care mi se zice ca sunt ciudata sau dubioasa, dar la un mod relativ serios. Cred si eu, daca am placeri morbide sau sado-masochiste, eu fiind o sensibila pur-sange...
Gata,nu mai pot de somn,plus ca am o coerenta indoielnica...See ya...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
website counter