miercuri, ianuarie 07, 2009

Sârbă,dom'le

Nu pot sa zic ca sunt innebunita dupa Loredana, dar imi place faptul ca abordeaza stiluri diferite si cat de cat originale.



Videoclipul Tzuki mi se pare tare hazliu, desi i-am auzit pe unii ca ar fi ingretosati de el, sarmanii...Ceea ce imi place mie tare de tot este nenea din clip! El este Eugene Hutz, liderul trupei Gogol Bordello, o trupulita mai gipsy-rock tare draguta. Stati, ca inca mai e! Nenea asta mai e si actor si primul si singurul film in care l-am vazut se cheama "Everything is illuminated" si este o mandrie de film, iar Niculae asta ( numele intreg e de fapt Evgeny Aleksandrovitch Nikolaev Simonov) joaca fain, te face sa razi, e chiar frumusel (facand abstractie de mustata, frezele ciudate sau dintii de aur - o,la naiba!) si e si talentos de felul lui! Acuma mai nou o jucat si in ultimul film regizat de Madonnica...Ce mai, baiat bun la casa omului!
Cat despre Loredana, cum ziceam...Ea este tare frumusica si finuta si mai are si voce, dar nu pot sa zic ca am o parere 100% buna despre ea...Hai enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
website counter