duminică, februarie 08, 2009

Filme...

Zilele astea am fost tare deprimata si m-am uitat la vreo cateva filme si m-am gandit sa recomand vreo doua...

A Clockwork Orange (1971)

Un film cu multa violenta si sexualitate, dar si cu un mesaj puternic. Nu e pentru cei slabi de inger si daca sunteti superficial/vreti sa vedeti un film superficial, filmul asta ar fi cea mai proasta alegere. Un film-noir de exceptie dupa parerea mea.

Charlie and the Chocolate Factory (2005)

E un film mai fantezist, mai poveste asa, in stilul caracteristic al regizorului Tim Burton, dar e filmul care m-a facut sa caut toate filmele in care a jucat Johnny Depp (adica mi-a placut foarte mult cum a jucat, doh!). E amuzant, te binedispune, jocul actoricesc e bun ,poate putin previzibil, dar fain.

Everything is Illuminated (2005)

Am mai pomenit de filmul asta si cu alte ocazii, imi place la nebunie, combina comedia cu drama, iar jocul lui Eugene Hutz face toti banii!


Cam atat, revin altadata cu alte filme faine.

3 comentarii:

 
website counter