luni, martie 02, 2009

Leapsa :)

Ce-mi place treaba cu leapsa! Am luat-o de la Cristina V şi presupune sa răspund la toate chestiile cu termeni care încep cu initiala numelui meu :D So, here you are:

1.Nume : Cristina
2.Câteva cuvinte din patru litere: corn, cală, corp, cerc
3.Numele unui băiat: Claudiu
4.Numele unei fete: Corina
5.O ocupaţie: comis-voiajor
6.O culoare : corai, yes
7.Ceva ce o sa porţi în viitorul apropiat: capul pe umeri :D şi clame pentru păr
8.Un nume de mâncare/ingredient: cordon-bleu
9.Ceva ce găseşti în baie: creme (pentru corp, evident)
10.Un loc: Ceahlău
11.Un motiv pentru întârziere: canarul meu mancat de pisica?
12.Ceva ce ai urla: cade!
13.Un titlu de film: Charlie and the chocolate factory
14.Ceva de baut: Ceai negru cu lapte
15.Un grup muzical: Cocorosie
16.Un animal: cal (as fi desenat inimioare in jur, dar nu am cum...)
17.Un nume de stradă: Corbului
18.O marcă de maşină: citroen c1
19.Titlul unei melodii: can't stop - rhcp

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
website counter