duminică, martie 29, 2009

Leapsa

Am luat si eu leapsa de la Cristina V., ca is simpatice lepsele si nu am mai primit una demult. Deci sa vedem...


1. Ce îţi place să faci atât de mult, încât ai plăti pentru asta?

Sa invat :)) Vorbesc serios... Trebuie sa invat portugheza, japoneza, echitatie, pian. Si am de gand sa investesc timp si bani in asta.

2. Dacă ai afla astăzi că mai ai de trăit exact 5 ani, ce ai face începând de mâine?
Probabil nimic diferit. Doar as fi mai atenta cu cei dragi si la oamenii pe care ii cunosc.

3. Dacă ai câştiga un milion de euro neimpozabil, ai continua să faci ce faci acum?
Da. Probabil as incerca sa imbunatatesc viata mea si a celor dragi.

4. Peste 15 ani, ce ai vrea să scrie pe prima pagină despre tine, în cel mai important ziar din ţară? Care ar fi titlul articolului?
"Operatia care i-a implicat si pe cei 2 doctori romani a fost un real succes!"

5. Ce vrei să spună prietenii tăi despre tine la ceremonia ta funerară?
Adevarul sau nimic, it works perfect for me both ways.

6. Dar pe piatră ta funerară ce vrei să scrie despre tine?
Pff, why should I care? Numele, data nasterii, data mortii.

7. Când erai mică ce le răspundeai celor mari la întrebarea: Tu ce vrei să te faci când vei fi mare?
Actrita :)

8. Ce ai face dacă ai şti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, că este imposibil să eşuezi?
As fi sincera fata de El.

9. Ce ai vrea să le spună copiii tăi nepoţilor tăi despre tine?
"Bai, bunica-ta asta o fost o femeie data dracului. Sper sa tineti si voi la mine macar jumate din cat am tinut eu la ea."

10. Dacă ai putea acum să te proiectezi în viitor, în ultima zi a vieţii tale şi să îţi iei un interviu, care sunt trei întrebări pe care ţi le-ai adresa?
Ai vreun regret?
Care a afost cea mai fericita perioada a vietii tale?
Ce stil de muzica iti place?


Leapsa merge la UnTipScump si Lalu. Si cine mai vrea :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
website counter