duminică, martie 01, 2009

Primăvara

Nu sunt sentimentalistă. Nu plâng la filme, nu mă emoţionez la vederea unui căţeluş drăguţ sau la chestii dulci/romanticoase etc. Şi mai nou nici la sărbători....1 martie ar fi trecut ca 14/24 februarie dacă nu ar fi fost ea în sine o zi drăguţă.

Am început ziua cu mâinile ocupate: într-una aveam un băţ, şi-n cealaltă un băiat... Dimineaţa m-am uitat la 2 filme, Wall-E şi Slumdog Millionaire, ambele foarte bune după părerea mea (poate revin cu detalii într-un alt post). Apoi am ieşit şi m-am plimbat cu bicicleta, un lucru pe care nu l-am mai făcut de destul de mult timp, şi starea de bine psihică şi fizică pe care am avut-o/o am mă impulsionează să mă plimb mai des aşa. Next, sunt în cursul vizionării unor episoade de desene animate de la MGM din anii '40-'60 şi asta iar mă face să mă simt extraordinar.

În plus, abia aştept să trec la curăţenia de primăvară şi să arunc în sfârşit "o sticlă goală" care m-a urmărit mult timp. Mă simt liberă. Nu sunt, dar mă simt foarte liberă. Nu ştiu dacă are vreo legătură cu primăvară, dar dacă are, aş vrea ca în fiecare zi să fie primăvară :)




Vama Veche - Primavara (feat Mara)
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
website counter