luni, martie 09, 2009

Ştergem şi luăm de la capăt!

Băi, sunt îndrăgostită şi asta schimbă totul! Nu sunt îndrăgostită de-adevăratelea, dar mă ia cu sentimente. Băi, e genial! Prietena mea mă ameninţa tot timpu' c-o să mă "lovească" şi pe mine odată şi-odată "boala" asta grea. I-am zis că nu. Şi-acuma sunt de aceeaşi părere. Nu ştiu dacă sunt îndrăgostită de acest nou El din viaţa mea (care oricum nu e "El" al meu deocamdată) sau de ideile şi de concepţiile pe care mi le insuflă. M-am schimbat, prin el sau pentru el şi îi sunt recunoscătoare pan' la cer şi-napoi!

Nu e bine când simţi că ai un scop? Când ştii că ai puterea să te desprinzi de ceea ce îţi face rău? Şi eşti capabil să vezi totul împingând şi-nghesuind binele în faţă?

Schimbăm, da?

Later edit: Nu, nu sunt îndrăgostită de acest nou El din viaţa mea :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
website counter