marți, aprilie 14, 2009

1 mai - Vama si bani

Nu-i 1 mai, e 14 aprilie, dar pe 1 mai am sa plec in Vama. :D N-am mai fost niciodata si plec cu colegii mei aka gasca mea de prieteni buni. Mama, abia astept, soare, mare, dans, bautura, cafele si tigari, poate si un pic de bronz sau balaceala.

Bine, este o mica problema... Ai mei au zis ca n-au sa-mi dea bani, ca n-avem pur si simplu. Si le-am zis ca strang eu bani si plec. Si ei mi-au replicat ca daca fac rost de bani, sa-mi cumpar singura rochia pentru banchet. Si abia apoi sa mai plec si-n vama....Ok. So imi trebuie 1 milion pentru vama, 1 milion jumate pentru rochie, inca un milion jumate sau chiar mai bine pentru pantofi, eventual si geanta si alte accesorii. Now. Chillax. Suma urgenta de care e nevoie este 2 milioane jumate. Am 40 lei din alocatie. Yes!Si restul 210 lei? Damn...

Aveti vreo idee de a face rost de bani? Oricare alta in afara de a-mi vinde virginitatea la licitatie pe net? Trebuie luat in calcul si faptul ca am scoala si pregatire si intre timp de invatat, so ceva care sa nu ocupe timp... Any idea? Fac cinste cu o bere-n vama, promit! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
website counter