duminică, mai 31, 2009

C., S. ,J. si I.

Ok, so au fost niste zile interesante... Pentru ca intotdeauna cand vine vorba de relatii/baieti treaba devine interesanta. La banchet o fost foarte amuzant sa-l vad pe un coleg de la alta clasa cum incerca el sa-mi faca complimente dragute, fara sa ma jigneasca sau sa se dea pe fata la mine, el fiind si un pic cam beat turta. La fel de amuzanti au fost si restul colegilor ametiti/beti cu care am mai dansat/stat de vorba. Abia astept sa ma intalnesc cu ei prin liceu si sa fac misto de ei. Yey! :)

Intorcandu-ne cateva zile mai devreme de banchet... Ce pot sa zic decat ca C. este un om ingrozitor si nu suntem capabili sa avem o relatie normala, ca doi oameni care se cunosc de mici si ne comportam ca doi maimutoi cu niste orgolii imense. Partea proasta e ca m-am saturat de jocuri si-as vrea ori sa dispara de pe fata pamantului, ori sa se maturizeze.

S. este un mistery man, dar cu siguranta n-o sa mi se mai faca dor de el prea curand. Pentru ca tocmai prin jocurile lui misterioase m-o facut sa-mi pierd interesul. E plictisitor. Ah, si pentru ca nu se tine de cuvant si asta e foarte enervant.

Si J. m-a ofticat. Pentru ca tot timpul are pretentia sa-l ascult si chiar asta fac si ma implic si-i dau sfaturi si sunt alaturi de el, dar cand vine vorba sa ma asculte el, mama, innebunesc. Nu e in stare sa ma asculte nici un sfert cat il ascult eu pe el, am mereu impresia ca e absent.

I. se preface ca suntem cei mai buni prieteni si ca abia asteapta sa ma vada, de parca pentru mine n-ar fi contat deloc absenta lui indelungata din viata mea, de parca faptul ca ma mai interesez de soarta lui inseamna ca il astept cu bratele deschise forever and ever.

Pff... Gata, ma duc sa dau o tura cu masina sa-mi treaca supararea pe specia asta de "i'm the champ cause i got smthing dangling in my pants".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
website counter