marți, mai 26, 2009

N-am, nu dau, nu vreau.

N-am timp sa mai scriu baliverne pe-aici. Tot am chef sa ma exprim sa zic eu tot felul de chestii, dar n-am timp sa scriu frumos, cu diacritice si alte alea.

Ieri am dat atestatu la engleza la care m-am descurcat bine, chiar daca aveam un ditai morcovu bagat bine (adica de emotii) si azi am avut la info si am scapat foarte fain frumos; la info chiar o fost belea ca eram ultima in sala (adica o mai venit un coleg de-al meu un pic mai tarziu), examinatoru era un prof tinerel, am stat la taclale, mi-o aratat o chestie in word pe care n-o stiam, foarte fain.

Mi-o placut de profu ala. Am o obsesie cu tipii mai maturi decat mine. Prietenii mei mai fac misto de mine, ca la vara sa nu merg cu ei la mare in vama, sa ma duc la saturn, ca acolo gasesc bosorogi aka tipi pe gustu meu. Ei exagereaza bineinteles, pentru ca eu prin tipi mai maturi decat mine inteleg tipi la aproximativ 20 si ceva de ani. That's not old! Na, ce sa mai fac si eu acuma daca asta-mi place mie!

Ok, gata, pauza s-a terminat, revenim cu alte prostii in alta zi :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
website counter